Het is bijna zover - Reisverslag uit Soest, Nederland van Elize Stolze - WaarBenJij.nu Het is bijna zover - Reisverslag uit Soest, Nederland van Elize Stolze - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover

Door: Elize

Blijf op de hoogte en volg Elize

30 Oktober 2013 | Nederland, Soest

Lieve familie, vrienden en collega's,

Het is bijna zover. Na maanden van veel voorbereiden is het nu bijna 4 november. Komende maandag stappen Zara en ik op het vliegtuig naar mooie bestemmingen en nieuwe ervaringen. Vanaf Schiphol vliegen we naar Londen waar we over zullen stappen op het vliegtuig naar Singapore. En dan begint vanaf Singapore ons echte avontuur. We zullen de eerste paar weken door Azië reizen; door Singapore, Maleisië en Thailand. Vanaf ongeveer half december reizen we door naar Australië, waar we 2 maanden zullen rondtrekken. Australië wordt gevolgd door 5 weken Nieuw-Zeeland en we zullen de reis afsluiten met 5 weken backpacken door de westkust van de VS. 29 april landen we hopelijk 's avonds weer op Schiphol.
Hier kunnen jullie al mijn reisverslagen lezen en de foto's bekijken die ik zo nu en dan zal uploaden.

Tot over een half jaar!
Liefs Elize

Elize

Hoi lieve lezers, Vanaf 4 november ben ik aan het reizen door Singapore, Maleisië, Thailand, Australië, Nieuw-Zeeland & West-Amerika. Tot over een half jaar! x

Actief sinds 29 Okt. 2013