singapore it is! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Elize Stolze - WaarBenJij.nu singapore it is! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Elize Stolze - WaarBenJij.nu

singapore it is!

Door: Elize

Blijf op de hoogte en volg Elize

06 November 2013 | Singapore, Singapore

Het is hier ondertussen 23.00 uur en onze eerste hele dag in singapore is een feit! Maandag veel vertragingen gehad. Zo ook onderweg naar schiphol. Alle matrixborden onderweg haddem besloten mij heerlijk wat stress te bieden en dus hebben ze fijn onderweg allemaal geknipperd... maar gelukkig wel de vlucht naar londen gered, die uiteindelijk ook ruim 2 uur vertraging had. Bij ons zaten aardig wat mensen die hierdoor hun aansluitingen voor andere vluchten hebben gemist. Gelukkig hadden wij hier geen last van aangezien wij een gat van 6 uur hadden.
Rond 18.15 uur ging onze vlucht naar singapore. De vlucht was opzich prima, ware het niet dat ik weer naar azie ging en azie mij qua gezondheid niet leuk vind. 2 uur voordat we zouden landen begin ik weer eens ziek te worden... dus de laatste 2 uur doorgebracht in de buurt bij de toiletten.. ;)

Na het landen onze backpacks opgehaald en daarna met de metro naar ons hostel gegaan. Was nog redelijk lastig te vinden aangezien de naam niet op het gebouw staat en het een gure trap naar boven was. Daar maar aangeklopt op een deur en dat bleek het hostel te zijn. Alhoewel het meer lijkt op een soort studentenflat.. het heeft een aantal kamers met op de meeste kamers 2 stapelbedden en daarnaast een gemeenschappelijke woonkamer keuken de douches. De douches zijn mini en zijn niet alleen eendouche maar ook een wc. Dus als je staat te douchen sta je pal naast de wcpot die uiteraard zeer nat wordt. Verder is het hostel prima en kunnen we het hier goed uithouden. De rest van de avond zijn we in het hostel geblevenaangezien ik niet lekker was en we moe waren. Snachts kwam de jetlag goed opzetten bij mij, dus het was een redelijk slapeloze nacht.

De volgende ochtend (vanmorgen dus) rustig aangedaan en smiddags de metro gepakt om een deel van de stad te gaan bekijken. We hebben het gedeelte van marina bay gekeken en zijn de ook nog de marina bay sands opgeweest. Dat is een groot schip boven op een hotel met een waanzinnig uitzicht over de stad. Hier kwamen we ook twee knappe nederlandse zwemmers tegen, sebastiaan verschuren en joost reijns. ;) dus onze eerste celeberties hebben we gespot :) daarna nog door gardens bij de see gewandeld, wat een mooi park is en waar we savonds lekker gegeten hebben. Ondertussen begon het donker te worden en hebben we dus ook singapore by night gezien.

Morgen willen we naar sentosa island gaan, wat een eiland vol leuke bezienswaardigheden, pretparken en stranden heeft.

Dus bij deze zeg ik iedereen gedag!

• 06 November 2013 - 19:04

Joke Flapper:

He Elize,
    Leuk om je verslag te lezen, hopelijk voel je je beter.
    we zijn nu al meer op de hoogte van je doen en laten dan dat je in Nederland bent. helaas heb ik je afgelopen weekend gemist en wens je nu vanuit Gouda heel veel plezier en geniet van je reis!
    lieve groet Joke & fam

• 06 November 2013 - 20:09

Marco En Yvon:

Superrrrrrrrrrr
    Heel veel plezier en houd ons op de hoogte. Ennuh: geen onverstandige dingen doen he!

NB: Met wie ben je?

• 06 November 2013 - 21:27

Carola:

Hee Elies!
    Goed om te horen dat je goed bent aangekomen, balen van de reis. Hopelijk voel je je inmiddels wat beter.
    Have fun!
    Leuk om zo al je verhalen te lezen.
    Xx Carola

• 06 November 2013 - 23:17

Alda Van Zwieten:

Hoi Elize,

Erg leuk om je reisverslag te lezen wel jammer dat je wat ziekjes bent geweest
    tijdens de vlucht. Hopelijk ben je weer snel opgeknapt. We kijken uit naar je volgende
    avonturen.
    Groetjes, Alda en Boudewijn

• 06 November 2013 - 23:33

Suze:

Ha Elize! Leuk om te lezen! Misschien wat ziek van de spanningen? Het is natuurlijk wel echt begonnen nu. Rust lekker uit en hopelijk knap je snel op. Geniet nog even van Singapore!
    Ben benieuwd naar je volgende verslag!
    xx Suze

• 07 November 2013 - 10:41

Arjo:

Ha Elize,
    Leuk om van je belevenissen mee te genieten.
    En dan al meteen zo'n uitgebreid verslag. Hopelijk snel weer gezond om al het moois dat je gaat zien en beleven in je op te kunnen nemen. Heel veel plezier.
    groeten Arjo

• 07 November 2013 - 16:11

Elize Stolze:

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reacties. Ondertussen gaat het weer helemaal goed met me. Yvon en marco, ik ben samen met zara op reis. Is een oud collega van landal en vriendin.

X elize